Årsberetning 2018 Jentene
Publisert 13.02.2019 21:03
Oppdatert 13.02.2019 21:34
Årsberetning 2018 fra Jentene

​April 2018, Vårens vakreste eventyr orrfuglleiken på Aurskog/Høland. Som vanlig stilte våre verter -Tore og Asle - opp med gode jakthistorier. 5 jenter med veteran Else deltok, flott vær og fuglespill på myra. Her er Wenche med "patronbelte" og Asle og Wenche ved bålet.

Wenche.jpg

Asle_leik2018.jpg

Lerdueskyting

6 onsdager i mai og august har Rolf og Fred stilt opp som instruktører for jenter som ønsker å lære eller å perfeksjonere skytingen. Det er et populært tiltak og det dukker stadig opp nye fjes, også noen som vi klarer å "verve" til andre aktiviteter i Ajff. Det har vært mellom 10-15 stk på disse skytingene.

Toril i aktivitetToril.jpg

Riflekurs:

6 deltakere som fikk instruksjon av instruktører fra Asker Skytterlag og skutt opp til storviltprøven.

Rifleskyting.jpg

Fisketur til Sjusjøen

4 jenter fra AJFF dro på fisketur til privat hytte på Sjusjøen. Fantastisk tur, godt fiske, god mat og mye kos. Fikk ørret på oter.

Else_2.jpg

Duejakt

Som vanlig ble det duejakt på Stokker gård. Ikke fangst i år...

Rakfisklag:

Vårt julebord, "stinn brakke" hos Ingrid Hadler, en meget livlig kveld med mimring rundt jakt og Quiz. Mange flotte bilder fra våre aktive jenter.

Vi hadde flere aktiviteter på planen som ikke ble noe av pga. liten interesse. Vi må ta en vurdering av hva som er interessant og få med oss flere jenter/kvinner. Antallet aktive kvinner i Ajff har økt, de deltar på aktiviteter i andre utvalg, også i regi av NJFF.

Jorunn_2.jpg Ozzie_2.jpgIngrid_2.jpg

Del på Facebook Del på facebook