Årsmøte for 2020
Oppdatert 13.01.2021 23:38
Årsmøte for 2020
Årsmøte
Vi prøver å arrangere årsmøtet som innkalt, med noen praktiske justeringer vedr gjennomføring og utdeling av premier.

​Årsmøtet gjennomføres 21.02.21 kl 1900 i vårt klubbhus, eller inne på skytterhuset. Vi gjennomfører årsmøtet i ht sakslista som lå ved innkallingen som er utsendt. Det blir noen forandringer av gjennomføringen ved at vi bla kun kunngjør klubbmestere osv, men det blir ingen utdeling av premier fra klubbmesterskap osv, da disse vil bli levert til vinnerne etter årsmøte. Premievinnere vil ikke bli innbedt for utdeling av premier på årsmøte. Det er kun de som er betalende medlemmer eller de som er spesielt innbudt som kan delta på årsmøte, herunder også de med fullmakt. Det er med bakgrunn i cowid-19 situasjonen vi velger å avholde årmøte i ht retningslinjer vi klarer å betjene, i ht antall oppmøtte på årsmøte.

Mvh styret.

Smøla Havfiskesenter