Min side?
Publisert 23.06.2017 10:59
Oppdatert 23.06.2017 11:07
Min side?

Hvordan logger jeg på Min side?

For å logge på din Min side går du til https://minside.njff.no/Account/Login og taster inn din epost og selvvalgt passord.

NB!!!Hvis det er første gang du logger på Min side etter 01.12.2016 i det nye systemet, må du opprette ny bruker.

Hvordan oppretter jeg ny bruker?

Når du oppretter ny bruker bekrefter du hvem du er og kobler ditt medlemsnummer til din epost.​

 Trykk her for å laste ned brukerveiledning i PDF-format, eller følg stegene under:

  1. For å opprette bruker går du til https://minside.njff.no/Account/FindRelation  Her taster du inn medlemsnummeret ditt og mobilnummer/epost som du er registrert med i medlemsregisteret. Trykk deretter på «Hent» for å få tilsendt en bekreftelseskode.
  2. Når du har mottatt koden, skriver du den inn i dialogboksen.
  3. På neste side oppgir du ønsket brukernavn og passord for din bruker. Brukernavnet må være en gyldig epostadresse. Passordet er valgfritt.
  4. Etter å ha trykket på «Registrer»-knappen, kommer du til din personlige profil. Sjekk at alle data er lagt inn, og er korrekte, og klikk på «Lagre». Du er nå inne :)

Neste gang du skal logge på, skal du benytte din epost og selvvalgt passord for å komme inn og logge på fra følgende link: https://minside.njff.no/Account/Login

Jeg får ikke opprettet ny bruker. Hvorfor?

Dersom du får feilmelding når du forsøker å opprette ny bruker, kan det hende vi ikke har oppdatert info på deg i vårt register (mobil/epost). Du kan også få feilmelding dersom flere er registrert med samme epostadresse, da systemet krever unike adresser for å opprette bruker. Har du problemer, kontakt oss på epost medlem@njff.no eller telefon 800 300 88 så hjelper vi deg.

Hvordan kan jeg bytte lokalforening eller medlemskategori?

Ønsker du å bytte din foreningstilknytning eller endre din medlemskategori må du ta kontakt med oss før du betaler medlemskapet.Ved forenings/kategori-bytte etter at du har betalt, vil ikke kontingenten bli refundert.Ta gjerne kontakt med oss på  medlem@njff.no eller telefon 800 300 88.

Jeg har vært medlem tidligere og ønsker nå å bli medlem igjen. Hvordan går jeg frem?

Du kan melde deg inn på nytt her eller ta kontakt med medlemsservice på medlem@njff.no eller telefon 800 300 88 så aktiverer vi ditt medlemskap igjen.

Hvordan melder jeg meg ut?

Gi beskjed til medlemsservice på epost medlem@njff.no eller telefon 800 300 88. Ved utmelding etter at du har betalt, vil kontingenten ikke bli refundert.

Jeg er utmeldt, men får fortsatt giro og/eller tidsskriftet. Hvorfor?

Utmeldingen og utsendingen av giro/tidsskrift kan ha krysset hverandre. Har du fått giro etter å ha meldt deg ut kan du selvfølgelig se bort i fra den, evnt ta kontakt med oss på medlem@njff.no Oppgi gjerne ditt medlemsnr ved utmelding.​

Del på Facebook Del på facebook
- Annonse -
Herlet Tech
NJFFs Samarbeidspartnere
Gjensidige
Svorka
Sportsmans Pride
Thon Hotels
Langseth Advokatfirma DA
Norges Jeger- og Fiskerforbund har en rekke sentrale samarbeidspartnere som du drar nytte av. Klikk på logoene for å se våre medlemstilbud.
Copyright © 2013 - 2017 Norges Jeger- og Fiskerforbund
Lokalforeninger tilsluttet Norges Jeger- og Fiskerforbund har redaksjonelt ansvar for innhold de publiserer på sine respektive nettsider i NJFF-portalen.