Årsmøte 2023 er gjennomført

På tross av skader på kjernepersoner i 22, ble ett innholdsrikt år oppsummert av Regionslaget og innsatsmedalje ble delt ut.

Publisert: 15. april 2023 kl. 23.48

Sist oppdatert: 15. juni 2023 kl. 12.11

Johan Carsten Thiis hold ett godt grep om årsmøtet som er hans siste som

IMG_20230329_180446.jpg
Carsten og Knut Johan leder med stø hånd

leder i denne omgang. For mange oppgaver på jobb og tid til familie gjorde at Carsten gikk av ett år for tidlig.  Han vil bli savnet for sin iver, kunnskap og struktur som har driftet Regionslaget godt i sin periode.  Han etterlater store sko som ny leder skal fylle. Tor Stensrud overtok etter årsmøtet og skal lede sammen med Linda Iren Sørvig som nestleder.

IMG_20230329_203853.jpg
Lederskifte

To nye i lederstolen ble resultatet av en god søknad om ekstra midler fra kontorets side.  Nestleder Roger Reinslo, gikk fra nestleder til ansatt friluftsveileder sammen med Knut Johan.

Kasserer er fortsatt Arne Bengtsson.

Ny ungdomskontakt ble Stian Thorsrud, som også er regionslagets hagleinstruktør. Jan-Erik Bråthen  og nyvalgt Solveig Smestad er styremedlemmer. Martine Iversen fortsetter som kvinnekontakt. Som varamedlem i styret fortsetter Hans Støvern og får med seg Veronica Opperud Berg som vara 2.

Knut Johan guidet oss godt gjennom møtet, uten store anmerkninger på regnskap eller saker. Vi vedtok en resolasjon som kommer ut senere til alle lokalforeninger.

Årets store overraskelse for en av deltagerne var innsatsmedalje.

Hans store innsats for Ringerike JFF og Ringerike Skytesenter er høyt verdsatt. Leder av skytebaner, leder av mesterskap, instruktør på jegerprøve, hagle og rifle, aktiv på introjakter og ungdomsarbeid.

IMG_20230329_203828.jpg
Innsatsmedalje til Stein Egil Sæter

Og stort sett aldri ett NEI når han blir spurt om ting, gjør at vi deler ut denne med glede og stor akklamasjon  fra alle fremmøtte.

Tusen takk for fremmøte, neste år møtes vi på Flå 16-17 mars 2024.

Mvh. Tor Stensrud, leder

Protokoll fra årsmøtet 2023