Foreningen

Under finner du mer informasjon om Romedal og Vallset JFF. Vi er ei aktiv forening med familieutvalg og kvinneutvalg. Vi ønsker å få med flere barn, unge og kvinner på våre aktiviteter!

Aktivitetene for barn og ungdom ledes av familieutvalget. Det er aktiviteter innen jakt, fiske og friluftsliv for både de aller minste, for ungdom og for hele familien.

Aktiviteter finner du i aktivitetskalenderen på forsiden/hjemmesiden. Detaljert informasjon kommer ut i forkant av aktivitetene.

Håper mange har lyst til å være med på våre aktiviteter gjennom året:)

Hvis du har spørsmål, ta kontakt med leder i familie- og opplæringsutvalg​et, Jon-Børge Lundsbakken ​

Hvert år arrangeres det aktiviteter for jenter i foreningen, og vi vil ha med flere jenter på jakt- og fiskeaktiviteter!

​​​Vi arrangerer aktiviteter som: Hagle- og rifleskyting, temakvelder, turer f.eks. bærtur, jakt og fiske. Aktiviteter legges ut i aktivitetskalenderen.

De siste årene har antall aktive jenter i foreningen økt - spesielt på skytebanen har det blitt flere jenter å se. Dette gleder oss - vi er glade for å møte både nye og gamle ansikter!

Hvis du har ønsker, forslag eller om du trenger info og råd, ikke nøl med å ta kontakt med kvinnekontakten.​

Kvinnekontakt er:

Linda Bratvoldengen​ (permisjon fra sitt verv). Fungerende kvinnekontakt 2023: Anna Lisa Viena

Romedal og Vallset JFF
Postboks 65, 2333 ROMEDAL
Besøksadresse: Anstensbakkvegen 830, 2330 VALLSET​

Foreningens vedtekter, vedtatt på årsmøtet 22.02.2022: Vedtekter for Romedal og Vallset JFF

Lars Fallbakken

Gard Johansen