Referat og informasjon årsmøte 2022

Årsmøtet i Aure Jeger og Fiskeforening hadde ordinære årsmøtesaker sammen med en del saker som er viktige for Aure JFF framover.

Publisert: 21. mars 2022 kl. 20.59

Sist oppdatert: 27. mars 2022 kl. 18.18

Årsmøtet i Aure Jeger og Fiskeforening hadde ordinære årsmøtesaker sammen med en noen saker som er viktige for Aure JFF framover.

Både årsmeldinger, regnskap, budsjett, aktivitetsplan og valg ble godkjent og vedtatt av årsmøtet.

En ønsker å takke for innsatsen til valg-komiteen som hadde 12 åpne poster før årsmøtet, og vi står kun igjen med at vi mangler sekretær og en revisor. Styret vil arbeide med dette fremover og samarbeide med valg-komiteen ved behov. En viktig jobb er gjort på en utmerket måte.

På årets årsmøte var det en beslutningssak og 2 informasjons-saker som styret ønsket å ta grundig med årsmøtet.

• Informasjon om strømprosjektet i Brekka, en milepæl når vi nå har fått inn permanent strøm og Melland Forts Venner har kjøpt det gamle aggregatet. Prosjektleder Thomas Bremset orienterte årsmøtet med fakta, bilder og besvarte spørsmål fra årsmøtet
  • Informasjon om at vi har tatt i bruk digitalt regnskapssystem og fått på plass nettbutikk og bankterminal for salg av varer, skyting og annet. Alf Ola Kjøl informerte årsmøtet om løsningen og hvordan dette vil forenkle driften i en stadig mer digitalisert hverdag. Også her ble det besvart spørsmål fra årsmøtet
  • Beslutningssak om Anleggsplan på kort og lang sikt ble gjennomgått av Aud Bente Skar. Styret har det siste året fått formalisert flere avtaler i forhold til feste i Brekka, inngått avtaler med grunneiere ift strøm samt lagt til rette for at flere andre avtaler skal inngås framover. Anleggsutvikling er en viktig sak for Aure JFF framover, vi skal videreutvikle oss i Brekka samt at vi ønsker å jobbe enda mer mot ungdom og Fiske og Friluft. Årsmøtet godkjente planen som var fremlagt.

Fullstendige årsmøtedokumenter finner du her: Komplette årsmøtedokumenter 2022

Årsmelding for driftsåret 2021 finner du her: Årsmelding for driftsåret 2021

Referatet fra årsmøtet finnes her: Referat årsmøte 2022 - Signert

Her er oversikten over valget som ble besluttet på årsmøtet:

Valgresultat - Årsmøte 2022.JPG