Fiskesommer med lite bitt
Vel gjennomført Fiskesommer i nordavinden.
Publisert: 22. juni 2026 kl. 09.02
Sist oppdatert: 22. juni 2026 kl. 09.03
LJFF inviterte nok en gang til Fiskesommer på Kroken 14.06.26, og påstanden om at fisken biter dårlig i nordavinden kan herved bekreftes.
Vi hadde 2 hovedpremier til flest fisk og størst fisk - som vanlig. Det var så vidt vi fant noen å gi premiene til, denne gangen. Med 1 abbor hver som fangst, ble det nytt komplett fiskeutstyr til 2 glade gutter. Gratis pølser til alle og bålkaffe er også en trøst når fisken ikke biter. Alle deltagere fikk også en liten oppmerksomhet for innsatsen av NJFF.
![]() Ingen pølsekø akkurat nå | ![]() Klar for innrykk |
![]() 2 heldige vinnere | ![]() Hvor er pølsekøen? |



