Fiskesommer med lite bitt

Vel gjennomført Fiskesommer i nordavinden.

Publisert: 22. juni 2026 kl. 09.02

Sist oppdatert: 22. juni 2026 kl. 09.03

LJFF inviterte nok en gang til Fiskesommer på Kroken 14.06.26, og påstanden om at fisken biter dårlig i nordavinden kan herved bekreftes.

Vi hadde 2 hovedpremier til flest fisk og størst fisk - som vanlig. Det var så vidt vi fant noen å gi premiene til, denne gangen. Med 1 abbor hver som fangst, ble det nytt komplett fiskeutstyr til 2 glade gutter. Gratis pølser til alle og bålkaffe er også en trøst når fisken ikke biter. Alle deltagere fikk også en liten oppmerksomhet for innsatsen av NJFF.

Ingen pølsekø akkurat nå

Klar for innrykk

2 heldige vinnere

Hvor er pølsekøen?