Årsmøte 2024

Årsmøte 2024 Ble åpnet av Vidar Selås som holdt et meget spennende foredrag Bestandsvariasjon hos hønsefugler og andre planteetere. Et bombardament med ny kunnskap og spennende funn, som nok en gang viser at ting henger sammen ute i naturen. Og at alt ikke alltid er slik vi tror det er. Årsmøtet fulgte rett etterpå, med flere viktige saker og gode diskusjoner. Som årsrapporten viser er det høy aktivitet i foreningen.

Publisert: 11. mars 2024 kl. 20.10

Sist oppdatert: 07. april 2024 kl. 16.59

Trond Seland ble takket av etter en rekke år som aktiv styremedlem. Hans innsats for blant annet holde kontroll på papirer, referater osv. har vært avgjørende for styret. Han alltid positive innstilling og gode humør vil savnes. Erstatter inn for Trond er nyvalgt sekretær Elin Willoch. Velkommen til deg.

IMG_1287.jpg

For de av dere som er interessert i å lese mer om Selås sine arbeider, så finner dere rapporten han henviste mye til her: Rypeår og blåbærår

IMG_1284.jpg

Årsmeldinger, program og saksliste for årsmøtet er klar og lastes ned ved å trykke på denne lenken, Kristiansand Jeger- og Fiskerforening - Årsmøte 2024. Protokoll (referat) fra årsmøtet legges ut, så snart det er signert og klart.