Årsmøte 2022

Styret for 2022

Publisert: 08. mai 2022 kl. 10.38

Sist oppdatert: 08. mai 2022 kl. 11.25

Fredag 8. april kunne vi endelig holde årsmøte på Eivindsætre, ja slik det var før koronaen kom til landet! Hele 34 medlemmer lot seg friste av agenda, servering og loddsalg. Ikke dårlig det, da det vil si at hele 21% av medlemmene våre var tilstede!

Leder Svein Erik Olsen klubbet oss gjennom et møte fylt med årsberetninger fra utvalgene, regnskap og valg. Etter litt begredelige korona-år med mye restriksjoner, kunne alle utvalgene fortelle om ny giv og spennende tider fremover. Økonomien ser lovende ut, og vi skal jobbe samlet mot økt rekruttering og for å få på plass enda bedre tilbud til alle foreningens medlemmer i årene fremover.

Det er ikke så ofte lederklubben bytter hender, men i år var altså året! Etter mange års tjeneste, tar nå Geir Arne Hanseseter over for Svein Erik Olsen som leder. Avtroppende ble rettmessig hyllet med trampeklapp, som seg hør og bør!

Ikke bare fikk han applaus, Svein ble sammen med Arne Nordeng utnevnt til æresmedlemmer av klubben! Etter mange år både i klubben, diverse utvalg og styret, var det på tide at de fikk denne utmerkelsen. Arne Nordeng takket med det for seg i styret, mens Svein blir med videre som styremedlem.

æresmedlemmer.jpg
Arne Nordeng og Svein Erik Olsen ble utnevnt til æresmedlemmer.

Når møtet var vel gjennomført, var det tradisjonen tro tid for litt mat, god drikke og ikke minst skrøner og historier. Den litt yngre garde fikk servert utallige historier fra den eldre garde, og latteren satt løst blant alle sammen. Gamle historier ble fortalt på nytt, denne gangen med enda mer kreativitet og innlevelse. Når det så ble spedd på med litt historisk fakta i tillegg, ja da har med en komplett kveld på Eivindsætre da!  Det ble også arrangert lotteri, der man kunne vinne både kikkert, multiverktøy og en komplett Garmin GPS med hundebånd. Ikke dårlig det, i alle fall ikke for de heldige vinnerne ;)

Vi takker for en fantastisk aften, og gleder oss til neste gang!